Cateva mesaje de dragoste cu o originalitate placuta.



Nu exista nicio catifea mai fina decat atingerea ta, nici un trandafir mai frumos decat zambetul tau,
nici o zi mai senina decat chipul tau. Te iubesc !

Unora le place ziua de duminica, altora cea de luni, dar mie imi place ziua ta. La multi ani iubitule/iubito!

Zilele vor fi mai frumoase alaturi de tine, noptile vor fi mai fericite, iar tu mereu mai surprinzator de frumoasa! La multi ani impreuna!

 As vrea sa fiu aripa din gandul tau. Sa-ti sarut tacerea,sa-ti mangai singuratatea. Daca nu te-as fi intalnit pe tine,nu as fi stiut cine sunt. TE IUBESC !

  Iarta-ma ca am intarziat la intalnire, stiu ca astazi este ziua ta, de aceea am alergat sa iti iau un cadou, si m-am impedicat.. dupa aceea m-am ridicat, am fugit repede la magazin, vandusera cadoul la care ma gandisem, nu stiam ce sa iti iau, am fugit la alt magazin, am alunecat pe-o coaja, am dat peste oameni care s-au speriat si au crezut ca sunt un hot au vrut sa sune la politie a trebuit sa le explic totul si mi-au zis ca cel mai frumos cadou pentru tine este sa iti fiu alaturi la greu si la bine! Inainte sa tipi la mine lasa-ma sa iti zic: La Multi Ani si un sincer Te Iubesc!


  Alfabetul incepe cu "A", numaratoarea incepe cu "1", tristetea incepe cu o lacrima iar fericirea mea incepe cu tine! 


  Ai cea mai frumoasa privire, oferi cel mai dulce sarut, te rog vino si ramai cu mine pentru un nou inceput.

  Te iubesc la nebunie
  Ca pe-un strugure din vie
  Cand se coace-n luna mai
  Vai ce gura dulce ai......

  Intr-o zi prietenia se intalneste cu dragostea, fiecare se prezinta. Apoi dragostea intreaba prietenia: "Daca exist eu, tu ce rost mai ai? Prietenia raspunde: "eu las un zambet acolo unde tu ai lasat o lacrima..."

  De vei plange pentru mine spune-mi ca sa plang si eu...de vei plange pentrut altul...iti doresc sa plangi mereu...

  Ce mamica ai avut ca frumoasa te-o facut...ti-a uns buzele cu miere sa nu pot uita de ele...

  Sunt multe femei romantice si pasionale dar mie un singur sarut al tau imi umple inima pana la refuz.

  Lumea fara tine e ca un televizor alb negru. Tu esti cel/cea care mi-a facut-o plina de viata si culoare! Tu faci toate stirile bune, tu faci orice film amuzant, tu ma faci sa savurez din nou ca un copil desenele animate!
Esti superstarul vietii mele, sunt cea mai mare fana a ta si n-as lasa o zi fara un autograf de la tine, pe buze sau oriunde iti place sa mi-l oferi...


Responses

1 Respones to "Cateva mesaje de dragoste cu o originalitate placuta."

Trimiteți un comentariu

 
Return to top of page Copyright © 2012 | i-Learn2 Theme Converted into Blogger Template by Dominiq